החזרי מס בהליך מהיר – בדיקת החזר מס מהמדינה – איך בודקים החזרי מס?

החזרי מס הם כספים שמגיעים לחלק מאוד גדול מאזרחי מדינת ישראל, בין הם עצמאים או עובדים כשכירים.

מה זה החזר מס ואיך הוא נקבע?

כל עובד במדינת ישראל משלם מס בהתאם להכנסותיו ובהתאם למספר פרמטרים שמשתנים בהתאם למצב הסוציאלי, המשפחתי, כישוריו ועוד מגוון קריטריונים שמזכים בנקודות זיכוי מול מס הכנסה – נקודות זכות שלמעשה מאפשרות לו לשלם פחות מס עבור הכנסותיו.

נקודות הזיכוי הללו יכולות להחשב במידה והאדם גרוש, נשוי, אם יש לו ילדים, אם יש ילדים בחינוך מיוחד ואפילו ילד עם אבחון של ADHD , עולים חדשים, פנסיונרים ועוד.

 

מאחר ותקנות המיסוי משתנות ללא הרף, לא תמיד מנהלי החשבונות ורואי החשבון מעודכנים בהן, ולא תמיד זוכרים לעדכן את השינויים הנחוצים בתלושי השכר של העובדים.

כך שיוצא, שבכ-70% מהמקרים , מרבית העובדים משלמים מס מעבר למה שהם נדרשים בחוק, וזאת בשל טעויות אנוש של מנהלי החשבונות בחברות בהן הם מועסקים.

 

רוב האנשים שוכחים לטפל בנושא של בדיקת החזרי המס, וכך יוצא שמליוני שקלים שוכבים בנחת בקופת המדינה ואף אחד לא דורש אותם.

 

חברות החזרי מס – שירותי החזרי מס

על מנת לדרוש חזרה את הכסף שמגיע לכם מרשויות המס וביניהן – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, יש להגיש טפסים ולמלא אותם בצורה מדוייקת ונכונה בהתאם לתקנות המיסוי.

אפשר להגיש אותם באופן עצמאי, אך מה שקורה ברוב המקרים בשל חוסר בקיאות בנושא, הוא שלא תמיד מצליחים לקבל את החזר המס המקסימלי המגיע לכם.

בדרך כלל כאשר פונים לחברות שעוסקות בהחזרי מס ומתמחות בנושא, יש להן צוות של חשבים וכלכלנים שמתמחים בתחום, מעודכנים בכל השינויים התדירים בתקנות המיסוי, כך שהם יכולים להגדיל את הסיכוי שתקבלו יותר כסף.

 

תהליך החזרי מס מהיר – כמה זמן זה באמת לוקח?

ובכן, הכל תלוי בכם.

מהרגע שאתם פונים לחברה, נציג מסביר לכם על הליך החזרי המס, מה החובות ומה הזכויות.

תשאלו שאלות שיעזרו לנציג המקצועי שמולכם לבצע בדיקה ראשונית האם אתם עומדים בקריטריונים לקבלת החזרי מס.

במידה וכן, תמלאו טפסים ותחתמו על ייפוי כוח שמאפשר לצוות של חברה להחזרי מס להתחיל לאסוף חומר שלכם ממעסיקים קודמים וביטוח לאומי, ולהגיש אותו לרשויות.

בדרך כלל בתוך שבועיים עד 4 שבועות הנציג שמטפל לכם בפניה יעדכן אתכם בסכום שמגיע לכם ובמידה והנכם נדרשים להגיש טפסים נוספים, הנציג יעדכן אתכם וינחה אתכם כיצד לפעול.

הנציג של חברת החזרי מס ילווה אתכם לכל אורך התהליך עד לקבלת ההחזר הכספי לחשבונכם.

לאחר קבלת החזרי המס מתבצע תשלום לחברת החזרי המס בהתאם לאחוזים שסוכמו מראש.

 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לחתום על טפסים וזהו.  עובדים עבורכם!

 

 

עמלה על החזרי מס

רבים מהאנשים הפונים לביצוע החזרי מס מול הרשויות, מעדיפים לעשות זאת לבד באופן פרטי ולהגיש את כל הטפסים.

ברגע שאתם מגישים את הטפסים לבד מבלי להבין בתחום, ייתכן ותפספסו סעיפים מסוימים שיכולים לזכות אתכם בנקודות זיכוי, תצטרכו לאסוף וללקט טפסים מכל המעסיקים שלכם בשנים האחרונות , להגיש טפסי 106, ולכן עדיף לחסוך זמן וטרטור ולתת לחברה מקצועית לעשות זאת עבורכם.

תחשבו על כמות ימי העבודה והטלפונים שתצטרכו לבזבז בשביל לרוץ ולהשיג את כל הטפסים עבור ביצוע החזרי מס, ובמידה וחסרים לכם טפסים, יקח זמן עד שיעדכנו אתכם, וגם להשיג את אנשי רשות המיסים בטלפון זו משימה לא פשוטה.

עמלת החזרי מס עומדת על סכום משתנה אך חשוב לזכור שהזול ביותר אינו בהכרח הטוב ביותר וככל שהחברה מכילה צוות גדול, מיומן ומקצועי עם אנשים שמתמחים בהחזרי מס, כך הסיכוי שתוכלו לקבל את ההחזר המקסימלי המגיע לכם, גדל.

אנשים שביצעו הליך החזרי מס אומרים שזה משתלם כאשר אתם לוקחים גוף שמטפל לכם בהכל וחוסך לכם זמן, אנרגיה, מאמצים והפסד של ימי עבודה על מנת להגיע כל פעם מחדש לרשויות ולהגיש טפסים חסרים כשבסופו של דבר, לא תקבלו תמיד את ההחזר המלא שלו אתם זכאים.

 

 

לייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות, אנא מלאו את פרטיכם בטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם ולבדוק האם אתם עומדים בקריטריונים לקבלת החזר מס :

השאר תגובה